-
Wie kan Gemeentewaalwijkhuurtin.nl gebruiken?
Als zelfstandige zonder personeel (ZZP'er) kun je bieden op tijdelijke klussen die op de website staan. Ook bureaus die mensen willen voorstellen voor een klus, kunnen dat hier doen.
-
Wat betekent het dat Gemeentewaalwijkhuurtin.nl een Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) gebruikt?
Een DAS betekent dat we je registratie eerst moeten goedkeuren. Je moet aan bepaalde eisen voldoen en mag bepaalde dingen niet hebben gedaan (uitsluitingsgronden). Je hoort binnen 10 dagen of je mag meedoen. Zolang je nog niet bent toegelaten, kun je niet bieden op klussen. Na goedkeuring mag je alleen bieden op nieuwe klussen, niet op klussen die al open stonden.
Voor meer info over DAS ,kijk op de PIANOo-website.
-
Welke regels gelden er voor het DAS?
Vanaf 1 juli 2016 moet iedereen die mee wil doen aan aanbestedingen voldoen aan
de Aanbestedingswet 2012 .Je vindt deze wet op Overheid.nl.
-
Aan welke voorwaarden moet ik voldoen?
Bij je registratie ga je akkoord met onze voorwaarden. Je moet een Uniform Europees Aanbestedingsdocument invullen en instemmen met onze Algemene Inhuurvoorwaarden, Modelovereenkomst, en Privacyverklaring.
-
Wanneer hoor ik of ik toegelaten ben?
Binnen 10 werkdagen na je aanvraag krijg je van ons bericht. Als alles in orde is, word je toegelaten. Als er iets ontbreekt of niet klopt, vragen we je dit te corrigeren. Bel of mail niet met de aanbesteder; we nemen contact met jou op.
-
Ik moet extra informatie opsturen voor mijn toelating. Hoe doe ik dat?
Volg de instructies in de e-mail die je hebt gekregen. Je kunt de benodigde informatie alleen via onze website opsturen. De e-mail bevat een link of je vindt de juiste pagina als je inlogt.
-
Kan ik bieden op klussen zonder goedgekeurde registratie?
Nee, dat kan niet. Je moet een goedgekeurde registratie hebben om mee te doen.
-
Ik ben toegelaten, maar ik kan niet bieden op een klus. Waarom niet?
Je kunt alleen bieden op nieuwe klussen die zijn geplaatst nadat je was toegelaten, vanwege regels in de
Aanbestedingswet.
-
Moet ik betalen om me te registreren?
Nee, registreren en gebruiken is gratis.
-
Ik was te laat met reageren op een klus, wat nu?
Voor elke klus staat er een deadline voor je offerte. Als de deadline voorbij is, kun je niet meer reageren. Hier kunnen we geen uitzonderingen op maken.
-
Kan ik mijn offerte nog veranderen?
Ja, dat kan. In je account bij de klus kun je je offerte wijzigen zolang de deadline niet voorbij is. Na de deadline kun je je offerte niet meer wijzigen, alleen intrekken.
-
Hoe trek ik mijn offerte of kandidaat terug?
Bij de opdracht in je account kun je je offerte intrekken. We vragen dan waarom je dat doet. Eenmaal ingetrokken is definitief; de opdrachtgever krijgt een mailtje hierover.
-
Hoe worden offertes bekeken?
Offertes worden automatisch gesorteerd op score, die bestaat uit prijs en kwaliteit zoals van tevoren bepaald. De beste kandidaten volgens deze score worden misschien uitgenodigd voor een gesprek. Na de gesprekken krijgen de kandidaten een extra score.
-
Waar stel ik vragen over de opdracht?
Bij elke opdracht staat een periode waarin je vragen kunt stellen. Dat doe je via een knop op de pagina. Alle vragen worden tegelijk beantwoord na die periode.
-
Wanneer hoor ik of ik de opdracht krijg?
In de informatie van de opdracht staat wanneer je ongeveer antwoord krijgt. Je krijgt een mail over of je de opdracht wel of niet krijgt.
-
Wanneer weet ik wie de opdracht krijgt?
-
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Als je een klacht hebt over hoe de aanbesteding ging of je het niet eens bent met wie de opdracht krijgt, kun je mailen naar
info@waalwijk.nl