schaduw

Helpcentrum

Hier vind je informatie over hoe www.gemeentewaalwijkhuurtin.nl werkt en antwoorden op veel gestelde vragen.

Heb je vragen over een bepaalde opdracht? Die kun je alleen online stellen tijdens de vragenronde die bij die opdracht hoort. Wanneer je vragen kunt stellen, staat bij de opdrachtinformatie.

Als je hulp nodig hebt met deze website, vul dan het formulier onderaan de pagina in.

Veel gestelde vragen

  • Wie kan Gemeentewaalwijkhuurtin.nl gebruiken?

  • Wat betekent het dat Gemeentewaalwijkhuurtin.nl een Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) gebruikt?

  • Welke regels gelden er voor het DAS?

  • Aan welke voorwaarden moet ik voldoen?

  • Wanneer hoor ik of ik toegelaten ben?

  • Ik moet extra informatie opsturen voor mijn toelating. Hoe doe ik dat?

  • Kan ik bieden op klussen zonder goedgekeurde registratie?

  • Ik ben toegelaten, maar ik kan niet bieden op een klus. Waarom niet?

  • Moet ik betalen om me te registreren?

  • Ik was te laat met reageren op een klus, wat nu?

  • Kan ik mijn offerte nog veranderen?

  • Hoe trek ik mijn offerte of kandidaat terug?

  • Hoe worden offertes bekeken?

  • Waar stel ik vragen over de opdracht?

  • Wanneer hoor ik of ik de opdracht krijg?

  • Wanneer weet ik wie de opdracht krijgt?

  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Technische ondersteuning

Loop je tegen technische problemen aan op Gemeentewaalwijkhuurtin.nl ? Vul dan het webformulier hieronder in. Je probleem wordt dan opgepakt.

*
Mevr.
Dhr.
*
*
*
*
captcha code
Herhaal bovenstaande 2 woorden.
Let op het gebruik van grote en kleine letters.